Omtaler

Malene T.

Før jeg møtte Ingeborg var jeg sliten, deprimert og hadde null energi. Ingeborg fikk meg til å åpne øynene for styrketrening, og jeg kunne ikke få nok etter jeg så hvor bra det fungerte for meg! Med PT-timer, eget treningsprogram og kostholdsplan så vi resultater etter bare noen uker. Etter 4 måneder hadde jeg gått ned 16 kg! Jeg var sunnere, lykkeligere, sterkere og motivert. Ingeborg er en flott personlig trener, som faktisk har forandret livet mitt!

Takk for flott veiledning og støtte. 

skjermbilde-2017-01-10-17-09-46

 

Jeanette L.

Etter å ha kontaktet Ingeborg har jeg fått treningsgleden skikkelig tilbake. Etter 3 år uten trodde jeg ikke det var mulig å bli så glad i trening igjen. Jeg har også fått et mere avslappet forholdt til mat, og mere kunnskap om hva kroppen min har godt av. Er så glad for at jeg tok kontakt med Ingeborg og for oppfølging jeg har fått.

Tusen takk! 

img_0634img_0635

Christine P. 

Mitt ønske var å få hjelp til å gå ned i vekt med et kosthold man kan leve med, ikke nok en diett. Jeg hadde prøvetime med tre forskjellige personlig trenere og magefølelsen min sa med engang at Ingeborg var den rette for meg. 

Ingeborg veileder, pusher, heier og motiverer meg. Jeg gleder meg til hver time med henne. Aldri før har jeg hatt en sånn utvikling som jeg har nå. 

Jeg har fortsatt en lang vei å gå før jeg er i mål men jeg vet at med Ingeborg på mitt lag så kommer jeg til å klare det.

skjermbilde-2017-01-10-17-16-53

Edel A.T.

Hos Ingeborg fikk jeg treningsprogram og kostholdsplan som om var tilpasset meg og min hverdag. Det ble tatt hensyn til opplysningene jeg ga samtidig som jeg ble utfordret på enkelte områder. Kostholdet var enkelt å følge. Det føltes ikke som et strengt regime/diett. Jeg har fått støtte når jeg har trengt det, opplegget har blitt tilpasset underveis, og jeg har økt masse i styrke. Det har vært en fantastisk reise og det er takket være et profesjonelt opplegg med kunnskap, medmenneskelighet og god formidlingsevne. 

img_0636  img_0637

Trude B. 

Jeg kontaktet Ingeborg fordi jeg ønsker en strammere kropp. Bygge muskler, spesielt på ben og rumpe + ned 2-3kg. Resultatene kom raskt med hjelp av Ingeborg. Jeg er så fornøyd med hvordan timene er lagt opp og opplegget generelt. Ingeborg er utrolig flink, reflektert og positiv. Jeg anbefaler henne sterkt! Hun vet hva hun driver med, brenner for det og jeg føler meg veldig trygg. Hun får meg også virkelig til å pushe grenser og gi alt!

skjermbilde-2017-01-10-17-22-23

Helene J. 

Jeg er over gjennomsnittet glad i trening, men har ME – noe som er en utfordrende situasjon. Ettersom jeg ligger mye i ro daglig, er styrketrening avgjørende for å holde ryggsmerter og andre kroppslige plager unna. Ingeborg har satt seg inn i, og forstått min situasjon. Jeg har blitt nektet å trene på dager hvor jeg selv ikke har innsett at formen er for dårlig, og har fått kjenne på mestring ved å få til riktig teknikk og økt styrke på gode dager. Kostholdsveildning, motivasjonsmeldinger og gode samtaler har også fulgt med. Ingeborg har vært til stor hjelp, og er en PT jeg virkelig kan anbefale! 

Elin T. 

Før jeg begynte med nettcoaching hos Ingeborg hadde jeg lite energi og spiste for lite. Etter at jeg fikk oppfølging på kosthold og trening føler jeg meg ti ganger bedre, og endelig er godterisuget omtrent borte. Jeg kan nesten ikke tro hvor mye dette faktisk har forandret meg til det bedre. Angrer ikke et sekund på at jeg gav det en sjanse!

Kristina M. (Deltager på styrketreningskurs)

Kurset har gitt meg først og fremst kunnskap om hvor mye jeg tåler, hvilke øvelser som passer min struktur godt, og ikke minst viktigheten av god teknikk ved utførelse av ulike øvelser. Jeg føler meg nå mye mere trygg, og jeg har lært meg å kjenne på kroppen når jeg gjør noe feil/slurvete. Tidligere var jeg plager med småskader og stagnerte raskt, mens nå går det endelig rette veien. 

Susann N. J.  (Deltager på styrketreningskurs)

Med styrketreningskurset føler jeg at jeg har fått en ny start på treningsfronten og at hver økt gir meg noe, både mentalt og fysisk. Motivasjonen, tryggheten, og kunnskapen jeg manglet for å føle at jeg fikk noe ut av treningen min er på plass igjen. I tillegg har jeg fått et mere avslappet forhold til trening, og innsett at jeg trenger å trene 5-7 dager i uken for å få gode resultater. Jeg trodde ikke «gruppetrening» var min greie, men så feil kan man ta. Det var en uhøytidlig og avslappet stemning samtidig som jeg følte meg ivaretatt og at ting ble lagt til rette/tilpasset for at jeg skulle mestre forskjellige øvelser.

Rita M. (Deltager på styrketreningskurs) 

Ved å delta på kurs har jeg blitt tryggere i styrkeavdelingen, fått mere treningsglede og motivasjon. Det er ikke så skummelt å trene når det er andre på senteret lengre.  Mange jeg kjenner som kunne hatt nytte av den kunnskapen du tilegner deg på kurset.

Elisabeth H. (Deltager på styrketreningskurs) 

Jeg er veldig glad for at jeg meldte meg på kurset. Endelig har jeg fått igjen trua på at jeg klarer å få til ting. Nå tørr jeg å løfte tungt, også på egenhånd. Jeg vil absolutt anbefale det til andre! Det har vært et veldig bra kurs på alle områder. 

Marie S. (Deltager på styrketreningskurs)

Jeg har lært mye nytt, fått ryddet opp i teknikken og blitt inspirert til å bruke litt andre øvelser for fremgang og skadeforebygging. Veldig fin størrelse på gruppen, få nok til at får skikkelig oppmerksomhet og personlig oppfølging. Kurset er helt supert for jenter som vil ha den lille ekstra selvtilliten til å tørre å trene skikkelig på egenhånd. 

 Henriette J. (Deltager på styrketreningskurs) 

Jeg er kjempe glad for at jeg valgte å melde meg på! Det var spesielt gøy å treffe nye jenter med samme interesse. Jeg er mye me sikker på meg selv når jeg er på trening nå og det er helt fantastisk.